Melde mellombels adresseendring til Posten
Skal du reise bort, kan du få posten din ettersend til den mellombelse adressa di. Post kan ettersendast i Noreg og til utlandet.
Skal du reise bort, kan du få posten din ettersend til den mellombelse adressa di. Post kan ettersendast i Noreg og til utlandet.
Her kan du bestille oppbevaring av post. Oppbevart post blir levert i postkassa di når du er tilbake.
Finn senderen gir deg en oversikt over mobilsendere i Norge, hvor de er plassert og hvilke selskap som eier og driver dem. Du finner også en oversikt over radio- og TV-sendere, hvor de er plassert, og hvilken kanal, frekvens og effekt de benytter. Finn senderen har også en strålingskalkulator som viser hvilken effekt ulike antenner osv. har, beregnet ut fra der du befinner deg.
Her kan du klage på ekomtjenester som for eksempel fastnett telefontjeneste, mobiltelefontjeneste, bredbåndstjeneste og annen internettilgang. Du må først har forsøkt å løse tvisten på egen hånd. Hvis selskapet avslår klagen, eller ikke svarer innen to uker, kan du anke til Brukerklagenemnda.
Om du ynskjer at posten frå det offentlege skal sendast til ei anna adresse enn til den folkeregistrerte adressa di, kan du legge til eller endre postadressa. Dette gjeld og om du bur i utlandet.
Her finn du informasjon om MinID og hjelp til innlogging til offentlege tenester på nett. MinID er ein personleg elektronisk identifikasjon (eID) som er utvikla og forvalta av Digitaliseringsdirektoratet. MinID gir tilgang til offentlege tenester på mellomhøgt sikkerheitsnivå (nivå 3).
For å kommunisere med deg på nett må det offentlege ha tilgang på det rette mobilnummeret og e-postadressa di. Her kan du registrere deg og kontrollere eller oppdatere opplysningane dine i Kontakt- og reservasjonsregisteret. Les meir om Kontakt- og reservasjonsregisteret her.
For å logge deg inn på tjenester fra stat og kommune på nett trenger du elektronisk ID (eID). Over 3 millioner innbyggere har skaffet seg en eID og benytter den blant annet til å rette og levere selvangivelsen på nett.
Stat og kommune går over til å kommunisere digitalt med innbyggjarane. Dersom du ønskjer å få brev på papir, må du reservere deg mot digital kommunikasjon (kommunikasjon på nett). Dersom du aldri har registrert mobilnummer eller e-postadresse ved innlogging til ei offentleg teneste via ID-porten, treng du ikkje reservere deg.
ID-porten er ei felles innloggingsløysing til offentlege tenester på internett. For å logge inn til tenester frå det offentlege kan du bruke ID-porten og logge inn med enten MinID, BankID, Commfides, Buypass eller BankID på mobil. MinID kan brukast til innlogging til tenester på mellomhøgt sikkerheitsnivå. Dei tre andre kan òg brukast på høgste sikkerheitsnivå, som til tenester med helseopplysningar.