Namnesøk
Her kan du søke på førenamn og etternamn og finne ut kor mange i Noreg som heiter dette og korleis bruken av namnet har vore over tid.
Her kan du søke på førenamn og etternamn og finne ut kor mange i Noreg som heiter dette og korleis bruken av namnet har vore over tid.
Du kan endre både fornamnet, mellomnamnet og etternamnet ditt. Merk at mellomnamn ikkje er eit fornamn. Namn som kan takast som etternamn, kan og takast som mellomnamn.
Er du far eller medmor og deler foreldreretten med mor, må du godkjenne namnevalet mor har meldt inn. Dette gjer du elektronisk.
Når skatteetaten har sendt deg ei henvending om å velje namn til barnet ditt, kan du melde det inn elektronisk. Dette gjeld kun ved første gongs namneval.
Om du ynskjer at posten frå det offentlege skal sendast til ei anna adresse enn til den folkeregistrerte adressa di, kan du legge til eller endre postadressa. Dette gjeld og om du bur i utlandet.
Flyttar du innan Noreg, må du melde frå til folkeregisteret innan 8 dager etter at du flytta. Folkeregisteret er ein del av skattekontoret. Er du student, kan du som hovedregel velje om du vil vere registrert på studiestaden eller på heimstaden. Er du pendlar, gjeld spesielle reglar. Skatteetaten og Lånekassen kan gi meir informasjon.
Private personer kan søke om å få utlevert opplysninger fra Folkeregisteret om navngitte, identifiserbare personer. Du kan ikke søke etter adresser og personopplysninger på skatteetaten.no.
Her finn du informasjon om MinID og hjelp til innlogging til offentlege tenester på nett. MinID er ein personleg elektronisk identifikasjon (eID) som er utvikla og forvalta av Digitaliseringsdirektoratet. MinID gir tilgang til offentlege tenester på mellomhøgt sikkerheitsnivå (nivå 3).
For å kommunisere med deg på nett må det offentlege ha tilgang på det rette mobilnummeret og e-postadressa di. Her kan du registrere deg og kontrollere eller oppdatere opplysningane dine i Kontakt- og reservasjonsregisteret. Les meir om Kontakt- og reservasjonsregisteret her.
For å logge deg inn på tjenester fra stat og kommune på nett trenger du elektronisk ID (eID). Over 3 millioner innbyggere har skaffet seg en eID og benytter den blant annet til å rette og levere selvangivelsen på nett.